TROBADA 18 DE SETEMBRE

Hola a tothom. Desitgem que hàgiu gaudit d'un bon estiu i que hàgiu carregat les bateries pel nou curs que ja estem començant.
Us recordem que el proper dissabte 18 de setembre tindrem la primera trobada presencial dels grups EFFA.
Us havíem comentat que ens acompanyaria en Ramon Maria Nogués, però no podrà ser perquè li han de fer una intervenció quirúrgica i no estarà a ple rendiment per aquest dia. Li desitgem que tot vagi molt bé i ja li hem dit que no es lliura de nosaltres i que el convocarem per a la propera trobada.
Buscar un substitut del Ramon Maria no és cosa fàcil. Vam parlar amb dues persones i les dues ens van dir que si, i també són persones de categoria: en Jaume Riera, escolapi que ha estat molts anys en terres africanes i que a més ha actuat com a assistent general de l'Escola Pia Asiàtica i Africana. Tot un luxe !
I el segon, segur que molts el coneixeu: en Carles Gil, que actualment està treballant a l'Escola Pia del Senegal i que l'hem trobat de vacances aquestes dies per Barcelona.
Amb ells podrem dialogar sobre el valor del Nou Testament, la persona de Jesús, la fe, etc...
La trobada la farem al col·legi de Sarià (C/ Immaculada 25, Barcelona) i tindrem tota l'escola per a nosaltres. Tot un luxe ! De fet, la nostra intenció és fer la trobada al jardí de la part de darrera del col·legi, on estarem de perles, però en cas de mal temps disposarem de l'espai de l'església.
L'horari serà:

10.00 Ens trobem a Escola Pia Sarrià (podeu aparcar dintre de l'escola). Si algú necessita que el recollim, ens ho pot fer saber i passem a buscar-lo els qui anem amb cotxe.
10.15 Ens ubiquem i ens presentem, ja que fins ara només ens hem vist virtualment.
10.30 Xerrada del Jaume i del Carles.
11.30 Descans (a l'escola hi ha un bar... podem anar a prendre un cafè si està obert)
12.00 Diàleg
13.30 Organització del curs 2021-2022 i crida a nous alumnes EFFA.
14.00 Dinar (cadascú es porta el dinar i la beguda i alguna coseta per compartit)
15.00 Recollim i marxem.

Si algun dels qui voleu rebre el certificat de la Universitat Cristóbal Colón de l'Escola Pia de Veracruz, Mèxic, encara no heu enviat "els deures" recordeu que a aquesta entrada teniu la informació.

També us informem que aviat iniciarem la crida a noves persones vinculades a l'Escola Pia que vulguin iniciar el curs de l'EFFA. Si teniu persones conegudes que puguin estar interessades no dubteu en fer-nos-ho saber (sara.camps@escolapia.cat

Ens trobem, doncs, dissabte 18 de setembre a les 10h al col·legi de Sarrià.
Bon inici de curs !!!!