Trobada EFFA 17/9/2022

Un cop més els alumnes de EFFA-EPC ens hem trobat a l'Escola Pia de Sarrià.

Hem iniciat la diada amb una pregària del llibre "El llenguatge del desig" de la teologa feminista del segle XIII, Hadewijch d'Ambers, de la que trobareu més informació al vídeo num. 67.

El text era el següent:

Los caminos de Amor son inauditos,

como bien sabe quien pretende seguirlos;

turban de repente al corazón resuelto,

el que ama no puede encontrar constancia.

Aquel a quien Amor

toca en el fondo del alma

conocerá muchas horas sin nombre [de desolación].

Tan pronto ardiente, tan pronto frío,

tan pronto tímido, tan pronto audaz;

muchos son los caprichos del Amor.

Pero a cada momento nos recuerda

nuestra inmensa deuda

con su elevado poder

que nos atrae y nos reclama para Él solo.

Tan pronto gracioso, tan pronto terrible,

próximo ahora, lejano después;

para quien le conoce y en él confía,

esto mismo es el gozo supremo.

¡Cómo Amor abraza y golpea a la vez!

Tot seguit, la Sara ha proposat 17 grans temes que s'han tracta en els vídeos del primer i segon curs. Els participants hem escollit quatre d'aquests temes i després en grups, hem tingut 20 minuts per parlar-ne.

El treball en grups ha estat tan suculent que en comptes del temps proposat, hem dedicat una hora sencera.

Posteriormet hem fet la posada en comú, ben interessant.
En acabar s'han fet tres propostes o informacions

COMUNITAT CRISTIANA ESCOLÀPIA
Els qui ho desitgin, entrar a formar part de la Comunitat Cristiana Escolàpia, que s'iniciarà aquest curs, per ara a l'Escola Pia de Terrassa i a la de Sarrià.
A Terrassa ens trobarem el 15 d'octubre al col·legi (C/ Col·legi 12, Terrassa)

TERRASSA
Dissabte 15 d’octubre 2022
19.30h Eucaristia Familiar
20.30 Presentació delprojecte CCE-Terrassa
21.30 Final

I a Sarrià diumenge 16 d'octubre també a l'Escola Pia (C/ Immaculada 25 - Barcelona)

SARRIÀ

11.00 Trobada famílies a la capella de l'escola
11.15 presentació del projecte
12.15 descans
12.30 Eucaristia Familiar
13.30 Fi de la trobada.

Trobareu més informació aquí.

TERCERA GENERACIÓ EFFA-EPC

Comencem un nou curs i toca fer la tercera crida per a formar el nou grup d'alumnes EFFA-EPC

S'ha demanat als alumnes actuals que donin a conèixer el programa a persones que puguin estar interessades, ja que aquesta és la millor forma d'adreçar-nos a persones que puguin estar interessades.

Així que ja ho sabeu, si coneixeu algú que pugui tenir interès, feu-li saber i comuniqueu-ho a la Sara Camps per mail: sara.camps@escolapia.cat

INICI NOU CURS

com cada any, iniciem el nou curs. Cadascú ja pot fer el pagament a l'escola EFFA. Trobareu tota la informació aquí.

El número de compte és:

IBAN ES39 3058 1911 08 27 2001 6798

Titular: Ediciones Fe Adulta

Quan us inscriviu recordeu posar el vostre nom i cognoms i afegiu que sou del "GRUPO EFFA ESCOLA PIA CATALUNYA".

El preu és de 2 euros per mes. Us suggerim fer un donatiu de 25 euros i, com l'escola EFFA demana, si voleu ajudar alumnes d'arreu del món que no ho poden pagar, podeu augmentar aquesta quantitat.

També hem pogut veure el vídeo que la Gemma Olivé ens ha enviat des de Dubai, on resideix. Ella i el seu marit són els alumnes més internacionals del nostre programa EFFA-EPC. Gràcies Gemma i Xavi i endavant!

La Gemma des de Dubai

Hem finalitzat la trobada dinant al pati de l'escola, compartint una bona estona i desitjant-nos un feliç curs 2022-2023.