Trobada 19 febrer de 1r i 2n EFFA-EPC a Terrassa

Hola a tothom.

Esperem que tots estigueu molt bé.

Compartim amb tots vosaltres l’HORARI de la nostra trobada del dissabte 19 de febrer a Terrassa.

15.45 Arribada a l’Escola Pia de Terrassa (C/ Col·legi 14).

16.00 Tot compartint un cafè i unes galetes, presentem la Imma, coordinadora de l’escola EFFA, que vindrà des de Toledo per conèixer-nos i gravar la xerrada pe a una sessió de l’escola EFFA i aprofitem per compartir l'experiència de tots els alumnes EFFA-EPC, tant els de primer curs com els de segon.

17.00 Xerrada amb en Ramon Maria Nogués: “Neurociència i Espiritualitat”

18.00 Diàleg i preguntes.

19.00 Descans

19.30 Eucaristia Familiar (pels qui vulguin quedar-se)

20.30 Fi de l’Eucaristia i de la trobada.

LLOC: Escola Pia Terrassa (C/ Col·legi 14, 08221- Terrassa).

APARCAMENT: Dins de l’escola hi ha espai per aparcar els cotxes.

TRENS

• FERROCARRILS GENERALITAT.  Els trens dels FGC; els dissabtes passen cada 20 minuts i el trajecte és de 41 minuts. Heu de baixar a Terrassa/Rambla, l'escola queda a 4 minuts a peu.
  • RENFE. Si veniu amb Renfe , passa un tren cada 20 minuts aproximadament i el trajecte dura 44 minuts fins a Estació de Terrassa;  l'escola  us queda a 15 minuts a peu.

QUÈ CAL DUR? Gairebé res. El cafè i les galetes les posarà l’organització. Però si voleu, podeu dur un llibre d'Espiritualitat o de Formació teològica que pugueu recomanar o deixar en préstec a algun company de l'EFFA-EPC

Doncs ja ho sabeu, us esperem el dia 19 a les 15h 45 minuts  a Terrassa

Plànol FGC