Bon Nadal !!!

Carta de Nadal

Pessebres, tronques, soques o tions, el caganer, els llums, l'arbre, la carn d'olla i el caldo amb galets, el pollastre rostit amb prunes i els canelons. Els regals, els torrons i les nadales, la missa del gall, les restolines, la grossa, la cavalcada, els reis ... Tot un seguit de tradicions que identifiquen aquests dies atrafegats de les nostres festes de Nadal.

Quin contrast amb la senzillesa i la humilitat del missatge d’esperança, de llum i de vida que vam rebre en el primer Nadal:

No tingueu por. Us anuncio una bona nova que portarà a tot el poble una gran alegria: avui, a la ciutat de David, us ha nascut un salvador, que és el Messies, el Senyor. Això us servirà de senyal: trobareu un infant faixat amb bolquers i posat en una menjadora.”

En la situació actual de crisi a tots nivells es fa més necessari que mai un missatge d’esperança, de llum i de vida com aquest. Un missatge que ens ajudi  a fruir de les petites coses de cada dia i a estar atents, al nostre voltant, a la gent que més ens necessita.

A totes les persones que formeu part de l’Escola Pia us volem desitjar un molt bon Nadal i també agrair-vos la bona feina que feu des de cadascuna de les nostres presències especialment en aquests temps que estem vivint. Gràcies a vosaltres es fa possible cada dia el somni de Calassanç:  fer créixer les persones, especialment les més vulnerables, per fer possible un món millor. I gràcies a vosaltres Nadal no és un dia, sinó que és cada dia.

Bon Nadal i gaudiu molt d’aquests dies de festa!

Equip de Govern de l’Escola Pia de Catalunya

Nadal 2021