Pagament del curs a Fe Adulta

Hola alumnes de 1r i de 2n de l'EFFA-EPC.

Per tal que pugueu fer la vostra inscripció a l'EFFA (Escuela de Formación Fe Adulta), el procediment és molt senzill; només cal fer dues cosesa.

1.- Enviar un mail a l'adreça que trobareu aquí  on heu de posar les vostres dades i afegir que formeu part del "Grupo EFFA de Escola Pia de Catalunya"

2.- Fer l'ingrés al llarg del mes d'octubre. Es tracta d'un únic pagament anual de 20 euros per les despeses organitzatives de l'escola EFFA. L'Escola Pia no cobra res , ja que considerem que aquesta tasca és un servei que oferim als alumnes d'EFFA-EPC

També us recordem que l'EFFA té anualment uns 2000 alumnes dels cinc continents i alguns no poden assumir aquesta despesa, fet pel qual, si algú vol ingressar una mica més de diners, per ajudar altres persones, pot fer-ho.

El número de compte és:

IBAN ES39 3058 1911 08 27 2001 6798

Titular: Ediciones Fe Adulta

Doncs apa, endavant !!!!

Si voleu adquirir algun dels llibres que recomanen podeu fer-ho a través de la seva llibreria:
O si ho preferiu, els de segon curs, potser us en podem deixar algun.
Només cal que ho demaneu als coordinadors: en Jordi o l'Albert.