24 abril de 4 a 6 Trobada alumnes EFFA

Tal com estava previst ens trobarem dissabte a les 4 de la tarda a través d'aquest enllaç:

16h EFFA-EPC trobada d'alumnes EFFA

Dissabte, 24 de d’abril · 16:00-18:00

Informació per unir-se a una reunió de Google Meet

Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/fvh-rcdt-dte

En el Whatsapp que us vam enviar, dèiem:

En aquesta trobada ens acompanyarà en Rodolf Puigdollers, escolapi, arxiprest de Granollers, professor de l'ISCREB (Institut Superior de Ciències Religioses de Barcelona) i Doctor en Bíblia. Li hem demanat que per un costat ens comparteixi una frase, personatge, passatge o paràbola que per ell ha estat importat en la seva vida i un breu comentari hermenèutic i per un altre, que ens ajudi a pensar com podem fer de l'Evangeli un referent per a la nostra vida.  Hem comentat que li farem arribar preguntes que vulgueu compartir sobre els vídeos que hem vist de Nou Testament; si ens podeu avançar alguna pregunta, ens les feu arribar abans del diumenge 18 per tal que s'ho pugui anar preparant. Un cop acabada la seva aportació, podrem compartir tot allò que ens hagi semblat  interessant o novedós.

Recordeu doncs, si voleu enviar alguna pregunta ho podeu fer a través del whatsapp