QUESTIONARI PRIMER SEMESTRE

Trobareu el qüestionari aquí a sota o bé en format DOC:  i també PDF fent clic AQUI

Avaluació

Del primer

Semestre 2020-2021

QÜESTIONARI PER OBTE NIR EL CERTIFICAT DE LA UNIVERSITAT CRISTÓBAL COLON

DE L’ESCOLA PIA DE MÈXIC.

Si vols rebre el certificar d’estudis

del primer semestre cal que facis tres coses:

a)    Emplena la graella indicant els vídeos dels ponents que has pogut veure:

o Gonzalo Haya
o José Antonio Pagola
o José Arregui
o Xavier Melloni
o Xabier Pikaza
o Carmiña Navia
o Jose Luis Sicre

b)    Respon aquestes tres preguntes i envia la teva resposta a sara.camps@escolapia.cat  amb la nomenclatura:

1semestre2021 (Nom i  1r Cognom).

Per exemple: 1semestre2021SaraCamps

El dia 30 de gener és la data límit i la resposta de totes les preguntes ha de ser d’un màxim 1200 paraules  (2 cares aproximadament)

1.- Bloc Espiritualitat i religió. Amb els vídeos que hem vist fins ara com definiries "espiritualitat" i com "religió" ? Quina relació s’estableix entre una i l’altra? Tenen sentit l’una sense l’altra?

2.- Bloc d’Espiritualitat.  Per què creus que el cristià,  la comunitat i l’església d’avui,  necessita “tornar a Jesús” ?

3.-  Bloc d’Hermenèutica :  Des de quin punt inicial parteixes quan t’acostes a un text bíblic o proposes una acció pastoral?  Hi ha alguns tòpics que hauríem de superar o alguns elements fonamentals de l’experiència cristiana que hauríem de recuperar?

c)     Escriu el teu nom complert tal com vols que aparegui al certificat, la data de naixement, i el teu número de DNI.

Gràcies.

---------------------------------------------